Поширені запитання
Для бізнесу
Для приватних осіб

ЯК ПІДКЛЮЧИТИСЯ ДО СЕРВІСУ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ» ТА «МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА» В ІНТЕРНЕТІ?

ЯК ПІДКЛЮЧИТИСЯ ДО СЕРВІСУ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ» ТА «МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА» В ІНТЕРНЕТІ?

Крок 1. Авторизуватися через мобільний номер телефону в особистому кабінеті (https://payparts2.privatbank.ua/ipp/admin) з отриманням ОТР-пароля.
Крок 2. Натиснути на віджет «Додати магазин». Якщо це реєстрація першого Вашого магазину, Ви відразу потрапите на сторінку реєстрації. Для підключення до сервісу «Оплата частинами» необхідно мати рахунок 2600 *, що відкрито в ПриватБанку (відшкодування коштів за проведені транзакції здійснюється тільки на рахунок, що відкрито в ПриватБанку).
Крок 3. Заповнити такі поля:

назва магазину; 
web-адреса; 
е-mail; 
тип відшкодування (розрахунковий рахунок або картка); 
рахунок відшкодування/картка ПриватБанку; 
ОКПО (для відшкодування на рахунок). Натиснути кнопку «Створити». 

Крок 4. На віджеті створеного магазину Ви побачите кнопки «Співробітники», «Транзакції», «Налаштування». Заповнити дані одержувача(-ів) коштів, заповнити дані щодо співробітників, вибираючи відповідну роль («Менеджер», «Бухгалтер», «Головний бухгалтер»). Співробітникам з роллю «Менеджер» доступні функція додавання співробітників з ролями «Менеджер», «Бухгалтер», «Головний бухгалтер» і здійснення повернення за транзакціями. Співробітникам з роллю «Головний бухгалтер» доступні функція додавання співробітників з ролями «Бухгалтер» і здійснення повернення за транзакціями. Співробітникам з роллю «Бухгалтер» функція здійснення повернення за транзакціями недоступна. Заповнити в налаштуваннях URL.
Крок 5. Необхідно інтегрувати API за допомогою програмістів Вашого інтернет-магазину. Банк надає публічне API, посилання на опис знаходиться у Вашому особистому кабінеті. Дані для відправлення запитів брати з налаштувань акаунта Вашого магазину.
Крок 6. На допомогу розробнику Sandbox для формування валідних запитів за методами. Також в налаштуваннях можете змінювати режим магазину на «Увімкнений», «Тестовий», «Відімкнений». Тестовий режим – без оплат. Перед пiдключенням сервiсу тестовий режим потрібно вимикати.

Я ЗАРЕЄСТРУВАВСЯ. КОЛИ У МЕНЕ З'ЯВИТЬСЯ КНОПКА «ОПЛАТИТИ ЧАСТИНАМИ»? ДЕ ВЗЯТИ ОПИС API?

Необхідно інтегрувати API за допомогою програмістів Вашого інтернет-магазину. Якщо сайт на CMS, то знайдіть плагін зі списку реалізованих. Банк надає публічне API, посилання на опис знаходиться у Вашому особистому кабінеті. Дані для відправлення запитів можна брати з налаштувань акаунта Вашого магазину. Якщо сайт зроблений на платформі prom.ua, zakaz.ua, інтернет-сервіс «Оплата частинами» підключити поки що, на жаль, не можна. На допомогу розробнику Sandbox для формування валідних запитів за методами. Також в налаштуваннях можете змінювати режим магазину на «Увымкнений», «Тестовий», «Відімкнений». Тестовий режим – без оплат.

ЯК НАЛАШТУВАТИ КНОПКУ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ» НА САЙТІ МАГАЗИНУ?

Если Вы уже зарегистрировали магазин в личном кабинете сервиса (https://payparts2.privatbank.ua/ipp):
Шаг 1. Зайти в «Магазины» и нажать на виджет «Добавить магазин». Для подключения к сервису «Оплата частями» необходим счет 2600*, открытый в ПриватБанке (возмещение средств за проведенные транзакции осуществляется только на счет, открытый в ПриватБанке).
Шаг 2. Заполнить следующие поля: название магазина, web-адрес, e-mail, тип возмещения (расчетный счет или карта), счет возмещения, ЕГРПОУ. Нажать кнопку «Создать».
Шаг 3. На виджете созданного магазина Вы увидите кнопки «Сотрудники», «Транзакции», «Настройки». Заполнить данные по получателю(-ям) средств, заполнить данные по сотрудникам, выбирая соответствующую роль («Менеджер», «Бухгалтер», «Главный бухгалтер»).
Шаг 4. Необходимо интегрировать API с помощью программистов Вашего интернет-магазина. Банк предоставляет публичное API, ссылка на описание находится в Вашем личном кабинете. Данные для отправления запросов брать из настроек аккаунта Вашего магазина. Если сайт на CMS, то найдите плагин из списка реализованных.
Шаг 5. В помощь разработчику Sandbox для формирования валидных запросов по методам. Также в настройках есть возможность включить Тестовый режим. Тестовый режим - без оплат.

ЯК Я МОЖУ НАДАТИ СПІВРОБІТНИКУ ДОСТУП ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ?

На віджеті Вашого магазину в особистому кабінеті є опція «Співробітники». Вам необхідно зайти в «Співробітники» та натиснути на «+», потім ввести номер телефону користувача та вибрати роль зі списку запропонованих.

ЯК ПІДКЛЮЧИТИ НОВУ ЮР. ОСОБУ ДО МАГАЗИНУ?

На віджеті Вашого магазину в особистому кабінеті є опція «Одержувачі». Вам необхідно зайти в «Одержувачі» й натиснути на «+», потім ввести необхідні дані.

ЯК ПРИЙМАТИ ОПЛАТУ ОДНОЧАСНО НА КІЛЬКА ЮР. ОСІБ?

Оплату треба приймати шляхом передачі в запиті ідентифікатора юр. особи з налаштувань особистого кабінету (recipient id). Якщо recipientId в запиті не зазначено, то оплата буде йти за замовчуванням на основного одержувача.

У МЕНЕ ПЛАГІН, ЯК ПІДКЛЮЧИТИ СЕРВІС?

В описі API в особистому кабінеті є плагіни для Бітрікс, Magento, Opencart, oSComerce.
CMS-модулі:
Бітрікс: http://marketplace.1c-bitrix.ua/solutions/privatbank.paymentparts/#tab-about-link
Magento: https://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalog/product/view/id/30366/s/online-payment-by-installments/category/12848/
Оpencart: http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=25952&filter_search=%20payment%20by%20installments&sort=e.date_added&order=DESC

ЯК ПОТРАПИТИ В СПИСОК ПАРТНЕРІВ НА ВАШОМУ САЙТІ?

Магазин буде відображатися в списку партнерів на сайті після вимикання тестового режиму (у налаштуваннях особистого кабінету вимкнути тестовий режим (навпроти поля «Тестовий режим» натиснути на кнопку, щоб вона стала червоною).

ЯКИМ ЧИНОМ МОЖНА ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ КЛІЄНТУ?

1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті «Оплати частинами» (pb.ua/ipp).
2. У розділі транзакцій знайдіть потрібну та натисніть на неї, розгорнуться всі деталі. Далі буде кнопка «Повернення». Натисніть.
3. Введіть суму повернення (у Вашому випадку сума транзакції), виберіть ЮО, з якої потрібно стягнути гроші для повернення коштів на картку клієнта та підтвердьте.
Якщо повернення здійснюється в день транзакції, то операцію буде анульовано. У такому разі не буде відшкодування на рахунок і відповідно подальшого списання.

ЩО ПОТРІБНО ВВОДИТИ В ""RESPONSE URL"" ТА ІНШИХ ПУНКТАХ ЗІ СПИСКУ URL В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ?

" ResponseUrl":"", – url для відповіді про результат оплати (необов'язково);
"redirectUrl":"", – url для переадресації клієнта після оплати (необов'язково);
"SuccessRedirectUrl":"", – url для переадресації клієнта після успішної оплати (необов'язково);
"FailRedirectUrl":"", – url для переадресації клієнта, якщо оплата неуспішна або не завершена (необов'язково);
"signature":"" – сигнатура
Якщо немає потреби передавати різні (динамічні) url для кожного замовлення (клієнта), їх можна не передавати в запиті, а статично прописати в налаштуваннях особистого кабінету.
Пріоритетність за джерелом отримання URL банком:
Банк бере URL із запиту.
Якщо в запиті URL не переданий, банк бере з налаштувань особистого кабінету.
Пріоритетність за типом URL: successRedirectUrl/failRedirectUrl/RedirectUrl.

ЯК ПРОТЕСТУВАТИ ПІДКЛЮЧЕНИЙ МАГАЗИН?

Автоматично після реєстрації магазин знаходиться в тестовому режимі. Після інтеграції API Ви зможете здійснити тестову купівлю. Тестовий режим – без оплат. На допомогу розробнику Sandbox для формування валідних запитів за методами. Перед включення для реальних транзакцiй тестовий режим потрібно вимкнути.

ЯК ПЕРЕВЕСТИ МАГАЗИН З ТЕСТОВОГО РЕЖИМУ В РОБОЧИЙ?

У налаштуваннях особистого кабінету вимкнути тестовий режим (навпроти поля «Тестовий режим» натиснути на кнопку, щоб вона стала червоною).

ЯК ЗМІНИТИ РАХУНОК ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ?

Необхідно зайти в «Налаштування» магазину та змінити розрахунковий рахунок в основного одержувача та зберегти (натиснувши на дискетку), якщо в запиті передаються дані за основним одержувачем. Якщо дані в запиті передаються за додатковим одержувачем, то змінити розрахунковий рахунок за ним.

ЯК ВИДАЛИТИ ЗАЙВИЙ МАГАЗИН З СПИСКУ МАГАЗИНІВ?

Натиснути на кнопку Видалити в налаштуваннях магазину

ЯК ВИБРАТИ СХЕМУ, ЯКУ ХОЧЕМО ПІДКЛЮЧИТИ («ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ» АБО «МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА»)?

Необхідно передавати в API відповідний тип кредиту під час виклику інтернет-сервісу «Оплата частинами» merchantType:
II – «Миттєва розстрочка»;
IA – «Миттєва розстрочка. Акцiйна»;
PP – «Оплата частинами»;
PB – «Оплата частинами. Гроші в періоді».
Детальніше – в описі API в особистому кабінеті

ЯК ОТРИМАТИ РЕЄСТР ТРАНЗАКЦІЙ?

Натиснути на «Транзакції» на віджеті магазину в особистому кабінеті або в меню особистого кабінету. Потім вибрати період і натиснути «Пошук». У разі необхідності можна натиснути «Вивантажити у файл» в лівому верхньому кутку.

ЯК ОБМЕЖИТИ МАКСИМАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ ПЛАТЕЖІВ ЗА ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ» ДО 5 (НАПРИКЛАД) В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ?

На стороні Магазину необхідно додати властивість - що товар входить в Оплату частинами і яке обмеження встановлювати за кількістю платежів

ЯКІ ІСНУЮТЬ ТАРИФИ ЗА СЕРВІСОМ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?

Тариф еквайринговий у транзакціях інтернет-сервісу «Оплата частинами» – 2,75%. Тариф за сам сервіс – за посиланням http://chast.privatbank.ua/pp_site/business#tarify

ЯКИЙ РОЗМІР ЛОГО ПОВИНЕН ЗАЛИТИ МАГАЗИН?

Висота картинки не повинна перевищувати 120 px.

ДЕ Я МОЖУ ОТРИМАТИ УГОДУ ПРО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО СЕРВІСУ «ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ»?

Угода зберігається за посиланням